vrijdag 14 juni 2013

2

Best een goede dag vandaag !
Nora had vandaag een zuster die haar wel zo mee naar huis wilde nemen. Nou dat doen we maar niet ;)
Het is ook zo`n schatje..

Weer even school en de speeljuf gehad.

De bloeddruk is al flink gedaald en de plaspil scheelt Nora nu 1 kilo in 1 dag ! Ze is weer op haar normale gwicht. Tot nu toe heeft ze nog geen zichtbare last van de dip, maar de dokters verwachten dit zeer binnenkort wel. Elke dag die ze zo als vandaag door mag maken genieten we maar dubbel van.

Vandaag weer ontzettend veel post en pakketjes gehad, de zusters zijn er beduusd van.
Bedankt hoor allemaal.
Het hart van kaarten is nu vol, maar we gaan verder op een andere muur dus stuur nog gerust.
Het is echt een momentje van de dag geworden waar ze erg naar uitkijkt !

Nora verveeld zich af en toe ook wel dan krijg je erg grappige boevige foto`s die ze maakt haha



Foto van de laptop ;)

Ons moppie









3 opmerkingen:

  1. Hey Nora en familie,

    Ik probeer Nora's blog zoveel mogelijk te volgen. Ik heb ook een stamceltransplantatie gehad en zit nu net aan de 2 maanden.
    Ik hoop dat met Nora alles snel begint te stijgen, want eens die bloedcelletjes elke dag stijgen, gaat het snel vooruit !
    Ik volg ook af en toe via Facebook van de AA-groep hoe het met Nora gaat.

    Ik wens Nora nog heeeeeeel veel succes bij alles wat ze moet doorstaan!
    En hee veel groetjes !

    Maxime

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk om van je te lezen Maxime !
      Hoop dat het goed met je gaat..

      Verwijderen