dinsdag 18 december 2012

Verstandig is niet altijd leuk..

Vanmorgen geprobeerd een infuusje te prikken bij Nora.
Helaas is dit weer niet gelukt. Daarom om 12 uur een klein roesje.
Het infuusje zit in haar voetje wat Nora heel gek vind.
Maar ze zou Nora niet zijn als ze er niet snel overheen zou zijn.
Grote plannen werden met papa gemaakt dat papa haar in een rolstoeltje naar de speelkamer zou duwen. Nou, prima toch ??

Omdat Thomas en ik allebei grieperig en koortsig zijn ben ik vandaag alleen even naar Nora gegaan toen ze een roesje kreeg. Nu zijn oma en tante Wilinda op bezoek. Even de nodige spullen brengen en papa aflossen zodat hij even wat kan gaan eten. Hoop dat ik morgen wat fitter ben, want het allerliefste wil je zelf naar je kleine meisje toe.

De arts vond het verstandig om Nora tot donderdag in het ziekenhuis te laten. We hebben dan rond de middag ook een afspraak in Groningen, altijd weer spannend..
De arts verwacht niet dat ze in Groningen zeggen dat de sonde er al uit mag dus wordt de thuiszorg op de hoogte gebracht en wordt alles in werking gezet, dat is nogal een klus zei de zuster.

Ook is Nora weer begonnen met een lage dosis van de cyclosporine. Ben benieuwd hoe dit uit gaat pakken.

Nora had gister een stapel kaarten ! Erg leuk, daar is ze altijd blij mee.


1 opmerking:

  1. He, wat een verhaal zeg, om moe van te worden!
    Als ik krijg ik al kippenvel, wat moeten jullie dan wel niet!! Veel bewondering voor jullie, en jullie kanjer Nora! Wat doe jij het goed zeg!
    Nou toi,toi, toi, zet hem op!
    We denken aan jullie
    Lieve groet Gerrit, Roelien en de kids

    BeantwoordenVerwijderen