vrijdag 22 maart 2013

Rode blosjes

Drukke week achter de rug pffff..
Elke dag afspraken, werk en andere zorgen..
Vorig weekend kwamen er weer wat blauwe plekken en spikkels.
Tot dinsdag afgewacht en toen toch maar naar Groningen gebeld.
Om 1 uur konden we in Zwolle komen voor een bloedplaatjestransfusie.
Ik had gevraagd of ze na het aanprikken van de vap bloed wilden afnemen, omdat
ik heeeel erg benieuwd was wat het HB deed. Dit vonden ze wel prima, nouja, eerst vroegen ze
of ik dit ook met dokter Tamminga had overlegd, ze hadden hier geen opdracht voor gekregen namelijk. Na mijn uitleg over het stijgende Hb wilden ze dit wel doen. Het was helaas weer gedaald, was nu 4,6.
Weer overlegd met Groningen en we mochten blijven voor een bloedtransfusie.
Het was intussen al 3 uur dus het zou een latertje worden.
Even na 6 uur was er eindelijk het bloed, dit moet 4 uur inlopen en dan nog spoelen en de naald
er uit gehaald worden. Het was na 11 uur toen we naar huis gingen :( Nora was net even voor 10 uur in slaap gevallen en liet duidelijk horen dat ze het er niet mee eens was, mag hoor na zo' n lange dag !
Woensdagmorgen maar uitgeslapen en wat later naar school.

Vanmorgen bloedgeprikt en uitslagen gekregen. Alles was prima, ik had ook niet anders verwacht na de transfusies van dinsdag. Als we het goed berekenen hoeven we tot na de Pasen even niks..2 april weer naar Groningen, dan kijken we wel weer verder.

Nora voelt zich wel goed, heeft lekkere rode blosjes op de wangen en is zelfs een beetje hyper, gezellig hoor zo'n aanwezige kletsende kleuter, zo hoort het !
Fijn weekend allemaal !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten